Projecten

Melkveebedrijf Mts de Crom geloofd in
de circulaire landbouw welke toegevoegde
waardelevert aan de melk van de koeien.
Wilco de Crom is een jonge innovatieve
ondernemer met een sterk milieubewuste drive.
De Crom wil de melk van de koeien
opwaarderen door de CO2 neutraal
geproduceerde innovatieve kaas te maken.
Men wil de eerste CO2 neutrale kaasmakerij
op de boerderij realiseren voor het maken en
ontwikkelen van nieuwe kazen.
Met deze nieuwe techniek wordt er veel
gas bespaart voor de productie van kaas en
speelt men in op de circulaire economie in FOOD.
Dit brengt veel milieuvoordelen met zich mee.
De milieuvoordelen als mede de eigentijdse
uitstraling zullen dan ook benadrukt gaan worden
in deze projecten. Ben jij geïnteresseerd in
verantwoorde voedselproductie die ook op
eigentijdse vormgeving, uitstraling en marktafzet
mag rekenen dan kun jij hier je tanden in zetten.

Onderzoek hoe CLB zich kan positioneren
en profileren in de Brainport regio,
de verschillende stakeholders bij elkaar
an brengen en voor meer exposure kan
zorgen. Werk dit uit in een strategisch
(marketing-)plan. Op basis van dit plan
ontwerp en realiseer je zowel offline als
online (marketing-)activiteiten, die bijdragen
aan het bereiken van het doel.

Broeinest is de verbinder voor professionals in de interieurindustrie. Welke activiteiten,
producten, diensten, faciliteiten, thema’s en/of evenementen kunnen ervoor zorgen dat de doelgroep (interieurprofessionals, klanten, partners en huidige relaties) optimaal gebruik kan maken
van het concept en de weg naar Broeinest kunnen en blijven vinden?

"Iedereen de mogelijkheid bieden om een (leef) ruimte optimaal in te richten op het gebied van beeld en geluid", dit is het streven van het Eindhovense bedrijf Vogel’s. Zij ontwikkelen en vermarkten al 45 jaar kwalitatief hoogstaande beugels en plaatsingssystemen voor o.a. tv's, tablets en luidsprekers. Je vindt hen dan ook in menig huiskamer achter je tv of speaker! Vogel’s is trots op de vele internationale designprijzen die ze in de loop der jaren in de wacht heeft gesleept en de A-merk status die ze inmiddels heeft verworven in de retailmarkt (bijv. MediaMarkt, BBC, etc) De laatste innovaties zijn tv beugels die automatisch naar je toe bewegen. En zelfs waarin het geluid geïntegreerd is, zodat niet alleen de tv naar je toe draait, maar ook het geluid! Vogel’s is elke dag weer actief om innovatieve producten of concepten te ontwikkelen met net dat beetje ‘’extra’’.

MANU, gestart in 2016, is een jong start-up bedrijf. Zij hebben als doel om mooie producten te maken die interieur/design en optimaal gebruiksgemak van je smart devices combineren. Of dit nu thuis is, op het werk of onderweg is en richt zich op consumenten met een voorliefde voor interieur en design. Dit najaar is MANU aanwezig op de VT wonen beurs, waar de producten gepresenteerd zullen worden. Voorbeeld van een aantal producten: • Lumi Deck (Een charging station voor smartphone en tablet, gemaakt van staal en hout gecombineerd met stijlvolle sfeerverlichting) • Kangaroo Stand (veelzijdige organiser om naast je bank te plaatsen, met laadstation voor je laptop, tablet, smartphone en meer) MANU richt zich op vrouwen vanaf 25 jaar.

Innostava betekent “inspirerend” in het Fins. Innostava is verrassend in het ontwikkelen, produceren en installeren van rendementsverhogende interieur- en exterieurprojecten. De doelstelling van Innostava is het begeleiden van (retail)bedrijven of organisaties, op een creatieve, innovatieve en deskundige manier van ontwerp tot de uiteindelijke realisatie van interieur- en exterieurprojecten. Ruimtes die inspireren en als prettig worden ervaren dragen eraan bij dat mensen zich zichtbaar beter voelen, beter kunnen presteren en plezieriger voelen. Concept development en Corporate branding in al zijn facetten, is core-business van Innostava. Toegevoegde waarde is de combinatie van knowhow, creativiteit en gedrevenheid. Innostava heeft een drietal inspirerende vraagstukken op het gebied van interieur, exterieur en productontwikkeling. Een prachtige uitdaging om als student je tanden in te zetten.

Innostava betekent “inspirerend” in het Fins. Innostava is verrassend in het ontwikkelen, produceren en installeren van rendementsverhogende interieur- en exterieurprojecten. De doelstelling van Innostava is het begeleiden van (retail)bedrijven of organisaties, op een creatieve, innovatieve en deskundige manier van ontwerp tot de uiteindelijke realisatie van interieur- en exterieurprojecten. Ruimtes die inspireren en als prettig worden ervaren dragen eraan bij dat mensen zich zichtbaar beter voelen, beter kunnen presteren en plezieriger voelen. Concept development en Corporate branding in al zijn facetten, is core-business van Innostava. Toegevoegde waarde is de combinatie van knowhow, creativiteit en gedrevenheid. Innostava heeft een drietal inspirerende vraagstukken op het gebied van interieur, exterieur en productontwikkeling. Een prachtige uitdaging om als student je tanden in te zetten.

Innostava betekent “inspirerend” in het Fins. Innostava is verrassend in het ontwikkelen, produceren en installeren van rendementsverhogende interieur- en exterieurprojecten. De doelstelling van Innostava is het begeleiden van (retail)bedrijven of organisaties, op een creatieve, innovatieve en deskundige manier van ontwerp tot de uiteindelijke realisatie van interieur- en exterieurprojecten. Ruimtes die inspireren en als prettig worden ervaren dragen eraan bij dat mensen zich zichtbaar beter voelen, beter kunnen presteren en plezieriger voelen. Concept development en Corporate branding in al zijn facetten, is core-business van Innostava. Toegevoegde waarde is de combinatie van knowhow, creativiteit en gedrevenheid. Innostava heeft een drietal inspirerende vraagstukken op het gebied van interieur, exterieur en productontwikkeling. Een prachtige uitdaging om als student je tanden in te zetten.

HAPERT aanhangwagens is marktleider op het gebied van aanhangers. HAPERT ontwikkelt de allersterkste en meest robuuste
aanhangers van Europa. Altijd met het oog op de gebruiker; veeleisende ondernemers én particulieren. HAPERT stelt de hoogste eisen aan kwaliteit,
veiligheid en betrouwbaarheid. Meest duurzaam in Europa dankzij beproefde lastechnologie.

Lomed Nederland BV heeft een assortiment van meer dan 400 specialistische producten voor:
- Orthopedie en orthopedische werkplaatsen
- Operatiekamer en neurologie
- Ergotherapie
- Gipskamer en SEH
- Diabetische zorg
- Thuiszorgwinkels
- Apotheken
- Fysiotherapie
- Handtherapie
Lomed Nederland verzorgt niet alleen de distributie van internationale merken maar ontwikkelt tevens zelfstandig producten welke tegemoetkomen aan de vraag uit de diverse markten.

Lomed Nederland BV heeft een assortiment van meer dan 400 specialistische producten voor:
- Orthopedie en orthopedische werkplaatsen
- Operatiekamer en neurologie
- Ergotherapie
- Gipskamer en SEH
- Diabetische zorg
- Thuiszorgwinkels
- Apotheken
- Fysiotherapie
- Handtherapie
Lomed Nederland verzorgt niet alleen de distributie van internationale merken maar ontwikkelt tevens zelfstandig producten welke tegemoetkomen aan de vraag uit de diverse markten.

Lomed Nederland BV heeft een assortiment van meer dan 400 specialistische producten voor:
- Orthopedie en orthopedische werkplaatsen
- Operatiekamer en neurologie
- Ergotherapie
- Gipskamer en SEH
- Diabetische zorg
- Thuiszorgwinkels
- Apotheken
- Fysiotherapie
- Handtherapie
Lomed Nederland verzorgt niet alleen de distributie van internationale merken maar ontwikkelt tevens zelfstandig producten welke tegemoetkomen aan de vraag uit de diverse markten.

Begonnen als specialist in maquettebouw is Bruns de laatste decennia uitgegroeid tot een sterk familiebedrijf met een toonaangevende positie in Nederland en België. Mondiaal behoort het tot de top vijf van tentoonstelling ontwikkelaars en producenten. Bruns is gespecialiseerd in de ontwikkeling, engineering, productie en installatie van innovatieve (elektro)mechanische exhibits en realisatie van complete (interactieve) tentoonstellingen, inclusief service en onderhoud. De bijdragen van projecten van Bruns biedt elke tentoonstellingsbezoeker een maximale ervaring en meer educatie.

Wij zoeken circa 4 studenten die ons willen helpen met de uitbreiding van ons business model, d.m.v. verbeteringen cq toevoegingen aan onze bestaande app

Vescom biedt online het product digital wallpaper aan. Hoe communiceer je dit aanbod van service, verhaal en vooral persoonlijke beleving aan de klant?

Zouden we de machines uit traditionele print organisaties en binderijen kunnen gebruiken om andere producten te creëren? Hoe brengen we consumenten in contact met de creatieve mogelijkheden in deze industrie? Wat voelt men voor toegevoegde waarde bij geprinte producten?

Zouden we de machines uit traditionele print organisaties en binderijen kunnen gebruiken om andere producten te creëren? Hoe brengen we consumenten in contact met de creatieve mogelijkheden in deze industrie? Wat voelt men voor toegevoegde waarde bij geprinte producten?

Hoe kan Drukkerij Snep in de toekomst op een juiste en volledige manier (online) communiceren met de markt en doelgroepen?

Hoe kan online en offline winkelen daadwerkelijk met elkaar geïntegreerd worden?

Hoe maak je de kenmerken van duurzaamheid in materialen zichtbaar en communicatief?
